Συχνές Ερωτήσεις

Πόσο κοστίζει να νοικιάσω μια βίλα για τις διακοπές μου;

Στο siteμας θα βρείτε επιλογές σε βίλες με τιμές που διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία της κάθε βίλας, τα άτομα που φιλοξενεί και την περίοδο που θέλετε να πάτε διακοπές. Ρίξτε μια ματιά στα διαθέσιμα ακίνητα για να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει.

 

Για πόσες μέρες μπορώ να νοικιάσω μια βίλα;

Οι βίλες μας είναι διαθέσιμες για minimum7 διανυκτερεύσεις. Σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις και εποχές μπορεί να είναι και διαθέσιμες για minimum 4 διανυκτερεύσεις. Παρακαλούμε ελέξτε την ελάχιστη περίοδο διαθεσιμότητα ανά κατοικία.

 

Τι περιλαμβάνει η τιμή της βίλας;

Η τιμή περιλαμβάνει το ενοίκιο διαμονής στη βίλα, το ηλεκτρικό και το νερό που θα καταναλώσετε, το wifi όπου είναι διαθέσιμο, η καθαριότητα του χώρου και των κλινοσκαπασμάτων και πετσετών μπάνιου (οχι θαλάσσης) σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας ανά κατοικία. Οι βίλες διαθέτουν πλήρη εξοπλισμός κουζίνας και σερβίτσιων. Για τους χειμερινούς μήνες, ελέγξε ανά κατοικία το κόστος θέρμανσης και διάθεσης ξυλείας.

 

Διατίθεται πρωινό ή άλλα γεύματα;

Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται πρωινό ή άλλα γεύματα. Υπάρχει διαθέσιμος πλήρης εξοπλισμός κουζίνας για να ετοιμάζεται τα γεύματα σας. Εναλλακτικά και κατόπιν συννενόησης είναι δυνατόν να σας παρέχεται catering ή προσωπικός σεφ και μάγειρας ώστε να καλύψετε οποιαδήποτε γαστρονομική σας επιθυμία (ελέγξε ανά κατοικία το έξτρα κόστος αυτής της δυνατότητας).

 

Κάθε πότε καθαρίζεται η βίλα;

Η βίλα θα σας παραδοθεί πεντακάθαρη και το προσωπικό μας θα καθαρίζει την βίλα κάθε 3 ημέρες όπως και θα σας αλλάζει σεντόνια και πετσέτες. Μπορεί να σας προσφερθεί πιό τακτικός καθαρισμός κατόπιν ζήτησης με έξτρα χρέωση ανάλογη των αναγκών σας.

 

Πόσα άτομα φιλοξενεί η κάθε βίλα; Μπορώ να φέρω παραπάνω καλεσμένους;

Κάθε βίλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από συγκριμένο αριθμό ατόμων. Για να φιλοξενήσετε παραπάνω άτομα θα πρέπει να έχει προσυμφωνηθεί. Ελέγξε ανά κατοικία την ποσότητα των διαθέσιμων κλινών. Για οποιαδήποτε επιπλέον ποσότητα ατόμων επιβαρύνεστε ξεχωριστά.

 

Επιτρέπονται τα κατοικίδια στις βίλες;

Θα πρέπει να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων για το κατοικίδιο σας και να σας σταλεί η γραπτή άδεια του ιδιοκτήτη. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχετε τα απαραίτητα πιστοποιητικά υγείας. Επίσης, για την δική τους ασφάλεια, αίναι απαραίτητη η μόνιμη επίβλεψή σας, όπως και να φροντίσετε για τον οποιονδήποτε εξοπλισμό διαμονής χρειάζεται το κατοικίδιό σας. Πιθανές ζημιές μέσα στις βίλες ή και στον περιβάλλοντα χώρο χρεώνονται ξεχωριστά και ανάλογα το μέγεθος τη ζημιάς/ απώλειας.

 

Τι εξοπλισμό διαθέτουν οι βίλες;

Οι βίλες είναι πλήρως εξοπλισμένες με έπιπλα, διακοσμητικά χώρου, πίνακες, σερβίτσια, δίσκους σερβιρίσματος, κλινοσκεπάσματα, πετσέτες και ότι χρειάζεστε για να νιώθετε σαν στο σπίτι σας.  Για πιο αναλυτικές πληροφορίες παρακαλούμε δείτε την σελίδα του εκάστοτε ακινήτου όπου περιγράφεται αναλυτικά ο εξοπλισμός του.

 

Ποιά είναι η διαδικασία κράτησης;

Η διαδικασία κράτησης είναι εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρονική και γίνεται μέσω του site μας. Θα πρέπει να επιλέξετε το ακίνητο και τις ημέρες διαμονής καθώς και να συμπληρώσετε οποιαδήποτε άλλα στοιχεία σας ζητηθούν ή επιθυμείτε να σας παραχθούν. Για να προχωρήσει η κράτηση θα πρέπει να διαβάσετε και να επιβεβαιώσετε τους όρους κράτησης. Επίσης θα πρέπει να καταβάλεται άμεσα, με έναν από τους προτεινόμενους όρους πληρωμής, ποσό ίσο με το 40% του συνολικού κόστους διαμονής ως προκαταβολή. Στη συνέχεια θα λάβετε από επίσημη επιβεβαίωση της κράτησης σας. Για να ολοκληρωθεί η κράτηση σας θα πρέπει 30 ημέρες πριν την αναμενόμενη ημερομηνία άφιξης να εξοφλήσετε το συνολικό ποσό του κόστους διαμονής σας, διαφορετικά η κράτηση θεωρείται ακυρωμένη.

 

Πως μπορώ να κάνω ακύρωση της κράτησης μου;

Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτηση σας έως και 15 ημέρες μετά την ημερομηνία κράτησης, μπορείτε να ακυρώσετε χωρις κόστος.
Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτηση σας έως και 60 ημέρες πριν την αναμενόμενη άφιξη σας, τότε σας επιστρέφεται το 50% της προκαταβολής σας.
Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτηση σας έως και 30 ημέρες πριν την αναμενόμενη άφιξη σας, τότε η προκαταβολή δεν σας επιστρέφεται.

Σε περίπτωση ακύρωσης μετά τις 30 ημέρες ή αν δεν εμφανιστείτε για την παραλαβή του ακινήτου, τότε όλο το ποσόν του μισθώματος δεν επιστρέφεται.

 

Τι είναι η εγγύηση; Πότε επιστρέφεται;

Για να ισχύει η κράτηση που κάνετε θα πρέπει κατά την εξόφληση του συνολικού ποσού, 30 ημέρες πριν την άφιξη σας, να καταθέσετε ποσόν 10% του συνολικού ποσού ενοικίασης, ως εγγύηση για τυχόν φθορές ή ζημιές που μπορεί να προκύψουν κατά την διαμονή σας. Το ποσόν αυτό θα σας επιστραφεί, αν δεν διαπιστωθούν ζημιές στο ακίνητο, 15 ημέρες μετά την αναχώρηση σας. Στην περίπτωση που το κόστος των ζημιών είναι μεγαλύτερο από το ποσό της εγγύησης η εταιρία θα απαιτήσει την εξ΄ολοκλήρου κάλυψη.

Ποιές είναι οι ώρες άφιξης και αναχώρησης;

Οι βίλες μας θα είναι διαθέσιμες για check-in στις 14:00 της ημέρας άφιξης σας. Είναι απαραίτητη η από πλευρά σας ενημέρωση σε περιπτώσεις ειδικών περιπτώσεων καθυστέρησης π.χ. δρομολόγια αεροπλάνων ή πλοίων, μερική ασθένεια κ.α.
Η ώρα αναχώρησης από το ακίνητο ορίζεται στις 11:00πμ ώστε να καθαριστεί πλήρως και να πραδοθεί σε επόμενους ενοικιαστές. Αν επιθυμείτε να μείνετε παραπάνω ώρες/ μέρες χρειάζεται η εγκαιρη ενημέρωσή σας και πραγματοποιείτε κατόπιν διαθεσιμότητας και επιπλέον χρέωσης.

Πως θα βρώ την βίλα; Συμπεριλαμβάνεται η μεταφορά στην τιμή;

Μόλις επιβεβαιωθεί η εξόφληση της διαμονής σας, θα σας αποστείλουμε αναλυτικές πληροφορίες για το ακίνητο και την διαμονή σας εκεί, καθώς και οδηγίες κατεύθυνσης. Στις οδηγίες συμπεριλαμβάνεται το όνομα και το τηλέφωνο του αρμόδιου που θα σας παραδώσει το ακίνητο. Θα επικοινωνήσει μαζί σας εγκαίρως και θα κανονίσετε την συνάντηση σας στο πιο βολικό σημείο.
Η μεταφορά σας από και προς το ακίνητο δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή. Θα ήταν χαρά μας να οργανώσουμε την μεταφορά σας, με οποιοδήποτε μέσον, αν μας έχετε ενημερώσει εγκαίρως ότι το επιθυμείτε.

Με ποιόν θα επικοινωνήσω για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει;

Οι άνθρωποί μας θα είναι στη διάθεση σας για να λύσουν οποιοδήποτε θέμα προκύψει. Θα έχετε την δυνατότητα να μιλήσετε με τον υπεύθυνο για το ακίνητο ή την περιοχή σας μέσω κινητού τηλεφώνου ή e-mail. Διαφορετικά τις εργάσιμες μέρες και ώρες στο τηλέφωνο του γραφείου μας.

Επιτρέπεται το κάπνισμα στις βίλες;

Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στους εσωτερικούς χώρους. Μπορείτε να καπνίζετε μόνο στους εξωτερικούς χώρους παίρνοντας τις απαραίτητες προφυλάξεις για να μην προκληθεί πυρκαγιά σε κάποιο κήπο ή εξωτερικό χώρο ή ζημιά στα έπιπλα κλπ αντικείμενα. Πρέπει να γνωρίζετε ότι τους καλοκαιρινούς μήνες στην Ελλάδα, οι καιρικές συνθήκες ευνοούν την δημιουργία πυρκαγιών σε φυτά και δάση και θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε οποιαδήποτε χρήση φωτιάς σε εξωτερικό χώρο.

Παρέχονται υπηρεσίες για VIP;

Προσφέρουμε μια ποικιλία υπηρεσιών για να κάνουμε τις διακοπές σας άνετες και αξέχαστες. Μεταφορές, ενοικίαση αυτοκινήτου, σκάφους, ελικοπτέρου, διάθεση ξεναγού, σεφ, μάγειρας, baby sitter, personal trainer και ότι άλλο σας ενδιαφέρει μπορούμε να σας το παρέχουμε στέλνοντάς σας σχετική προσφορά. Μην διστάσετε να μας το ζητήσετε στη φόρμα κράτησης βίλας.